Ovih dana javnosti su predstavljeni rezultati natječaja za oblikovanje vizualnog identiteta: 2016. – Godina sv. Vlaha, a kojeg je bila raspisala Razvojna agencija Grada Dubrovnika.
Prva nagrada dodijeljena je radu pod nazivom „Sveti Vlaho + Dubrovnik” autorica Made Milićević i Nore Mojaš, odlučio je jednoglasno ocjenjivački sud.
U obrazloženju odluke piše: Prvonagrađeni rad “Sveti Vlaho + Dubrovnik” autorica Made Milićević i Nore Mojaš najcjelovitije odgovara propozicijama natječaja i komunikacijskim zahtjevima projektnoga zadatka imajući u vidu svjetovnu i duhovnu dimenziju obljetnice. Predloženi rad na jednostavan i tipografski artikuliran način formulira rješenje vizualnoga identiteta objedinjujući u sebi pojmove Sveca i Grada (SB + D). U primjerima razrade vidi se mogućnost kvalitetne uporabe u najrazličitijim situacijama, medijima i formatima, te dobro funkcionira i u malome i velikome mjerilu, a pohvalno je i promišljanje sustava komunikacije unutar identitetskih postavki. Ocjenjivački sud sugerira da se prema potrebi logotipu doda godina manifestacije (2016.).
Druga nagrada dodijeljena je radu pod nazivom „Festa” autora Šesnić & Turković d.o.o., a treća radu pod nazivom „Ruke Svetog Vlaha” autora Prospekt d.o.o.. Na natječaj je bilo pristiglo ukupno 25 radova, od kojih je 15 zadovoljilo formalne formalne pretpostavke za ulazak u proces ocjenjivanja, utvrdilo je tehničko povjerenstvo DURA-e.
Napomenimo da Godinu sv. Vlaha odnosno 1700. obljetnicu njegove mučeničke smrti ove godine u suradnji obilježavaju i Grad Dubrovnik i Dubrovačka biskupija.
A.T.